Helg!

Jah, då vare lördag! Och jag jobbar så klart delad tur :P Har nyss ätit så ja tänkte slagga här i tre timmar tills de är dags för fem timmars arbete igen!

Igår jobbade man till tolv mkt skönt.. Åkte till ikea sen med fia och åt lunch.. men när jag ska kliva innanför entén så upptäcker jag att min "feta" plånbok är borta :O panik, ringde överallt... men hade på känn att den kunde ha ramlat ut hemma.. de blev iaf lunch tills slut och en titt på birsta city tills pappa ringer och säger att den är hemma. Lättnad! Va lite grinig mot fia haha ;) men de berodde också på att två gick in och en gick ut i varje affär, jag fick släpa ut henne ;) lillvännen min!
Kvällen bar de iväg till joel och caroline! Mkt folk blev de.. Åt världens godaste bulla, aaahhh helt sjukt hur bulla kan va så gott ;) helt plötsligt blev klockan halv två.. dåååå drog jag en gräns. hem och sovaaaaaaaa.
Imorse va rappelen en zombie, lite halv trött där då kanske -aaaeeeee!!!!!

Nu: Znarka! Haeej...

Kommentarer
Postat av: agge

Haft en trevlig helg då? :) Umgås något i veckan eller?

2008-12-08 @ 01:54:24
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0