..

Sitter på jobbet i detta nu, ska fara om en femton minuter en kvart : )
Köpte nya jeans i torsdas ifrån cubus.. Ljusa faktist, jag som bara vill ha mörka jeans på mig!

Haft fullt upp hela veckan :S var på ortopeden i torsdas men de blir ingen operation!
Och igår var man hundvakt. Brorsans ena hund blev påkörd igår så dom åkte till uppsala så veterinärerna sitter vak över henne nu i helgen, om de blir någon operation vet jag inte. De va luft bakom hjärtat så hon andades jätte fort och de kom blod ur munnen :S tkr de är så hemskt sånt där. Men hon kunde stå på benen och de är ju bra. Dom ska iaf hämta henne på måndag. Precis när dom ska flytta in möbler i deras nya hus och allt.  
Imorrn har vi svenska cupen i ö-vik : )

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG KOMMER HEM PÅ TORSDAG MADDISEN MIN <3

2009-04-04 @ 21:41:58
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0