På jobbet

Snart är det påsk.. Och jag vet att jag ska få ett påskägg :P

Niklas fyller 19 imorrn också, ska fixa presenten åt honom imorrn :)

Vi vann första matchen i svenska cupen med 7-1 i söndas. Och på söndag möter vi remsle hemma.

Nästa helg har vi lagfest, ja e svintaggad! Vi har många nykomlingar så de blir nollning för dom haha ;)
Måste köpa nya kläder och skor innan.. ett måste!

Är på jobbet nu, ha varit ledig i tre dagar nu mkt skönt. Synd att de inte ha varit fint väder.. men de kmr till helgen ha ja hört.. de pratas mkt om väder på detta jobb :P
Och malin kmr hem imorrn :) tro de är fyra månader sen vi sågs? de ska bli kul att få träffa bojäntan min!


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG LÄNGTAR EFTER DIG! <3

2009-04-08 @ 23:28:01
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0