hallu

Tkr de är svårt att skriva rubrik...

Börjar meningen med de vanliga att man sitter på arbetet :) Slutar strax och det känns mkt bra att fara hem, har löpträning sex sen teori till halv nio ikv (plus fika) så lite vila måste man hinna med för annars orkar jag inte helt enkelt.

Somnade på en gång jag la mig i soffan igår när ja kom hem.. Vaknade efter nån timma sen såg ja lite på tv duschade och till sist blev de film innan de blev god natt :S Mitt liv måste låta jätte tråkigt, de är i princip :
JOBBA ÄTA TRÄNA SOVA! ungefär.. så känns de!

Näe nu vet ja inte av nå jobb här framaöver så då tänkte ja hitta på lite roligheter :) till helgen ska ja va me vännerna iaf och vi får se vad som ska hittas på..
Jag vill iaf bowla till helgen! Fast ja e sämst :/

Imorrn; Ledig! Ska fixa naglarna på stan sen blire nån go lunch + uträtta lite ärenden. Kvällen; Sminkgrejsemojjs me fia?

Kommentarer
Postat av: emma

men nee,du ska ju träna imorrnkväll!:P

2009-02-17 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0