Löning

Och de är alltid kul att få lönebeskedet dagen innan på posten :P

Jobbar till fyra idag sen blire snabba ryck hem och gratta morsan som fyller 51 år ida! HurrahurraHURRA. Och det betyder ju tårta plus en massa slisk ;) Har träning halv åtta till nio på norrporten ikv :/ okej om de hade vare några timmar tidigare men men.. Missar ju så ska de låta ikv, de som ja vill se.. Jobbar hela dagen imorrn och på sönda äre borta match i östersund, så reprisen hinns inte ses heller.

I onsdas så var man chaufför till angela, sanna och lina :) vi var på olearys! De va skojjsigt.. Mina två bröder joakim och mikael var med plus jockes kompis martin.. Tur att man va ledig igår annars hade man inte pallat för de vart mkt sent, agge och sanna var vrålhungrig när krogen stängde och eftersom de va vardag så stängde även kebabcity, mcdonalds samt max tidigare.. så de blev en french hotdog för dom på statoil! ja hade inte råd :/ micke bjöd på chilinötter på olles så ja vart ganska mätt och törstig efter dom :P han e snäll min bror ♥

Nästa helg blire iaf utgång, ankie ha bjött mig på fredagen hemma hos henne :) de är planerat sedan två månder tillbaka!

Nu måste ja dra mig vidare, handling på hemköp väntar! TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0