Tisdag

Är på jobbet just nu, fick en kortkväll denna vecka hoppas verkligen på mer! Jobbigt de här med att inte veta, men dom lär ringa på morronen.. man kan ju bara hoppas på att de blir nån sjuk lr tar ledig.. de är ju då vikarierna kmr in som sagt haha.. vikraden försvinner ju nu också.. höwwa säger ja bara...

Var till frissan ida så nu har man isblått hår igen :P toppade och färgade utväxten samt gjorde en toning på hela håret då! Känns skit bra men är lite öm i hårbotten..

Igår kväll var man på bio och såg på yes man... rolig film, inte ett måste men sevärd!
Ikväll efter jobbet blir det till att sola lite med fionen :)

Näe lite kaffe på de här så :D

hejhej

Kommentarer
Postat av: Malin

Vem fick äran att följa med dig min sköna på bio då? ;D Ja, snart hoppas jag! ja det blir efter någon löningshelg så alla kan komma ner ;) DU SKA JU RINGA MIG NÄR DU HAR TID HAR DU SAGT I EN VECKA NU! RING MIIIIIIIG! ÄLSKAR DIG! <3

2009-01-13 @ 19:42:53
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

Vem fick äran att följa med dig min sköna på bio då? ;D Ja, snart hoppas jag! ja det blir efter någon löningshelg så alla kan komma ner ;) DU SKA JU RINGA MIG NÄR DU HAR TID HAR DU SAGT I EN VECKA NU! RING MIIIIIIIG! ÄLSKAR DIG! <3

2009-01-13 @ 19:45:09
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: agge

Åh vad roligt med lite uppdatering rappelen! :) Hoppas allt är bra med dej? När du ändå jobbar så mycket så kan du väl komma och ta en kaffe? Var ju så längesen! :( hade bra!

2009-01-14 @ 14:48:15
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0