förvirrad

jag är förvirrad, dvs mer än vanligt! har mått lite smyg illa ida lr några dagar nu.. hoppas att de går över!

va ju i stockholm i lördas över dan bara :) pattis jag och lunta gick in i alla affärer som fanns tro ja, blev mkt trött i bena :O även att man festade i fredas jag som skulle ta de lugnt haha kom hem halv tre tre tro ja.. sov i en och en halvtimme :S haha! kunde inte sova nå mkt i bilen heller.. men men man mådde bra ändå, kanske ska börja sova så lite.. för sover jag mer än åtta timmar då är jag stentrött ändå när jag vaknar... köpte två par skor, ett par jeans, några tröjor och en scarf.. kmr inte ihåg allt :P det blev ingen gröna lund.. ingen av oss pallrade de :/

och igår fyllde micke år :) hipphippHURRA! jag gjorde en tårta, den var godast.. en vanlig med hallon, grädde, marzansås och bananer.. hehe.. inte så svårt! sen på kvällen gick niklas, malin, magnus, linda, micke och jag på bio och såg den nya terminator.. mkt bra film! kanske fem av fem toast? e så dålig att betygsätta men de var action rakt igenom hela filmen! rakt av bara!

match imorrn hemma mot sundsvall! nervös
nu måste jag arbeta vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0