Stressigt åså

Idag har de faktist varit stressigt på jobbet på fm.. Men så äre ibland :/ Man får försöka att inte stressa ihjäl sig!

Jobbar hela midsommar och d är helt okey. I fredas var all släkt hos lillen förutom jocke och magnus. Jag hann bara äta lite sill och gravad lax innan jag for till jobbet tyvärr. Men de var trevligt, jag for dit sen efter jag slutat halv tio men då vare bara niklas och malin kvar...

Igår slutade man tolv mkt skönt, kom hem och sov i en timme sen sprang malin och jag (niklas cyklade) först till lillen på ett glas kallt vatten sen sprang vi storvägen hela vägen hem, de är iaf sju km :P man kände sig rätt så nöjd på kvällen då..
Idag slutar jag halv fem sen väntas match mot team hudik hemma kl sju! taggad

Sopranos säljs ju nu med aftonbladet varje onsdag (de är min absoluta favoritserie) som jag ser varje kväll : )
ett klipp ifrån min favvo :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sluta gnäll

2009-06-24 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0