en trött rappe

Va fruktansvärt trött imorse när larmet gick 06.13! Inte konstigt om man har jobbat hela vecka samt tränat varje kväll :S

Igår jobbade man till halv fem. Sen åkte fia och jag på birsta och gjorde av med lite päningan, och jag stressad som vanligt när jag ska shoppa! Hittade en jätte fin tunika bla på zara, tänkte ha den ikv.
Sen åkte jag till jocke och åt tårta :D efter ja vart där ett tag åkte ja på träning i en och en halvtimme, duscha sen drog jag till anki på fest.. Skjutsade dom på krogen sen men fia ville ha mat så hon köpte hem en hambörjare till henne och karln sin.. hon spiller ut en hel cola i framsätet, tutar på bilar när man står och väntar på mat, säger till bruden på mcdonalds att hon ska få en puss på stjärten efter beställningen... hahaaa ja herregud rolig flicka de där :D ♥ 
kom hem halv två så de e inte konstigt att man e lite små trött ida afterall... fast nu e ja pigg, överpeppad för ikväll! skönt att man e ledig imorgon.
 

Jocke fyller ju trettio ida så han ska ju ha ferre ikv.. HURRA HURRA HURRA.
Han fick en ny säng ifrån ikea från alla syskon, mamma, pappa och farmor i present.. plus lite ljus nya kuddar, påslakan etc! Så han blev mkt glader, huvudsaken det! Niklas ja å mamma köpte de i torsdas och åkte dit med de då.
Förra sängen hans.. ja säger bara å höwwa underligt att inte grannarna hans ha klagat när han ha vänt sig :P rasmuz vart också glad för han sover ju med pappa sin..

Nu ska ja dricka lite kaffe och sen blire några lunchärenden innan man får äta lax till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0