Goderdag

Idag är det löningsdag, iaf för mig :) nice

Jobbar kort kväll så jag slutar halv tio ikväll. Och imorrn 7-16.

På söndag har vi match mot valbo inomhus på nordic kl 14.00. Ett bra gäng har ja hört, tror att dom spelar i div1. De ska bli riktigt kul, har aldrig mött dom förut!

Imorrn kväll blir man nog chaufför som det ser ut :)

Nu i veckan har jag inte gjort nå spc, jobbat och tränat som vanligt! På måndag ska jag till frissan iaf, de va ett tag sen nu. Få se vad man hittar på.. Är så less på mitt hår, vill göra nått nytt känner jag :) några förslag?


Kommentarer
Postat av: ...

kanske typ lila el nåt =)

2009-03-28 @ 00:42:17
Postat av: Anonym

Ja varför inte?!

2009-03-28 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0