Klar för kvällen

Kvällen har gått bra, fullt upp exakt hela kvällen! Så jag känner mig rätt nöjd efter dagen! Skönt att få komma hem och slänga sig i en varm dusch.. fötterna mina e alldeles genomblöt!

I lördags jobbade jag till halv fem, skyndade mig hem och fixade till mig för kvällen. Niklas körde mig till fias kompis linda, där väntades två sorters pajer och vin. Efterrätt kladd/chokladkaka :D Mkt gott. Sen sjöng vi lite singstar. Därefter drog jag till min bror joakim tills sena natten.. Jag hade en jätte rolig kväll iaf!
Sov till två dagen efter sen frågade niklas mig om jag ville följa me honom å träna på golds gym... Ehh, okej.. Kände inte för de men de gick jätte bra.. Han lärde mig mycket! :P Som det ser ut nu så blir det ett träningspass imorrn efter jobbet två med emma.. Sen kvällen väntas de fotbollsträning!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0