Tisdag

Vilket fagert väder de är ute :) våren är äntligen påväg!
I söndags hade vi ju match mot  valbo, gick skit bra. Vi vann med 3-2 och jag fick äntligen göra ett mål.. Va huur länge sen som helst ja fick pytsa så de kändes rätt så skönt kan ja säga.. mitt självförtroende höjdes en aning ;)
Tränade på golds med niklas och johan sen efter matchen i en och en halvtimme. De är inge roligt att träna själv åsså har ju dom mer erfarenhet och kan övningarna bättre än mig så hjälper dom mig så ja gör rätt.. Och igår tränade vi igen.. Missar ju ikväll och imorrn kväll med laget :S få se om de blir nån skillnad här framöver..
Idag jobbar jag delad tur, hämtade agge på timmarna efter hon vart på skolan och for till henne.. Köpte med mig en semla och en krämbulle till henne.. Kaffe och semla är oslagbart, men nu är de bra för ett helt år..
Håret vart mkt bra, ljusare men ja vågade inte klippa kort.
Back to work!

Kommentarer
Postat av: Malin

kan du inte lägga upp en bild då? ;D Puss!

2009-04-01 @ 10:37:32
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0