Torsdag

Köpte proviva på hemköp nyss, trodde att den typ skulle smaka som min älsklingsdryck "brämhults hallondryck" :) Men fyyyy fan den smakade iscchhhh , ja så äckligt ! Men den är ju nyttig med järn och vitamin C.. Jag får väll tvinga i mig den, inget jag rekomenderar :S Håller mig till brämhulten jag :P de e fina grejjer de!


Känner mig lite ringrostig ida, man känner i kroppen att en förkyldning ska snart bryta ut :S tur att man kan ta igen sig i fem dagar ifrån jobb iaf! Får ja ont i halsen blire ingen fotboll, våga utmana ödet?! ;) haha

Förlorade gjorde vi igår också, attans! Sen att vi inte sätter våra målchanser är ju nått att tänka på.. Dom hade tre, satte två och frida gjorde en kanonräddning! Vi hade minst sju som bara ska vara mål! Vi tar igen de mot sundsvall på lörda :) dom två bästa i gruppen går vidare.. vi ska bara vara en av dom! Jätte kul att lina och agge kom å tittade å hejjade på mig :)

Jobbar delad tur idag, är inte allt för trött i kroppen som jag brukar vara utan nu blir full huggning fram till halv tio ikv!
Nu under timmarna ska ja på birsta med fia, de blir nog en sallad till lunch på charm säkerligen :) gött.

Hejpa

Kommentarer
Postat av: Malin

skaldjurssalladen på charm är bäst! :D

2009-03-19 @ 14:24:24
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Micke

Rådjurssalladen är smaskens den med! :) Käka då fjutten!!

2009-03-19 @ 21:14:02
URL: http://pettsony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0