...

Vi vann ju mot sund i söndas :) 2-0! underbart

Förlorade dock i onsdas mot östersund i svenska cupen.. som pillan säger, vi tar dom i serien :P

Sista april var skojj, drog på olles sen som man inte borde ha gjort! Fruktansvärt tråkigt. Kanske för man va halv nykter inte vet ja men jag är ingen krogen människa så äre. Va där med jocke, jennie å veppa. Man skulle ha vart kvar hos lillen!

Slutade tolv igår och diag slutar man fyra, måste åka på farsans jobb så jocke kan kolla va de är för fel på bilen min! Sen ska ja träna på gym.. Gjorde ju illa knäet igen på matchen sist så ja vilar ikv och kör igång nästa vecka ist. Jag jobbar ju hela helgen så de de blir ingen match för mig i sätra imorrn..

Eliaz fyllde ju år i onsdas så jocke kom upp igår så han fick presenter :) 3år nu vettu! Så gjorde jag en tårta som alla tyckte va smakens :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0