Jobbelijobb

Slut på friden ;P haha näerå skönt att man får jobba och har jobb!!!

Jobbar till fyra idag! Sen ska jag antingen åka hem innan träningen eller till jenny och kika på bilder ifrån resan : ) det är ju sista träningen ikväll för säsongen.. Och på lördag den sista matchen mot team huddik i huddik! Vi ska bli trea så aer de ba..

sen är man "fri"! Då ska jag bara fara och hälsa på angela, malin och malin :D d lovar jag!

Igår köpte mamma segkakor i sollefteå, fyyy fan va goda dom är.. finns inge godare bröd! Hade en liten idé igår om att man kanske skulle göra sig en liten bagarstuga hemma och sälja lite själv me morsan :D hehe.. slitsamt men roligt, men inte på heltid de skulle aldrig gå ihop... pappa och mamma tyckte att de inte lät helt fel :P vem vet, rappe i en vit bagardräkt med en sån jätte hög mössa höhö :D

lillen har ju börjat skutit älg så han kom till oss igår kväll med lite älgfärs och älgkött rättare sagt 15kg allt som allt... Lär ju bli mkt mer för dom har ju inte skjutit klart än.. Jag älskar älgkött! så nu är frysen proppad.. nästa år ska jag också börja skjuta, fast ja vet inte om ja skulle pallra de.. tkr ju synd om dom haha!

tänkte ta en kopp kaffe nu så får ja uppdate ikv med lite bilder!




Kommentarer
Postat av: agge

klart du ska hälsa på oss! :) HAha bagarmadde!

2009-09-17 @ 16:06:01
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Agge

Madde uppdatera! :D

2009-09-29 @ 16:45:00
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja i do it then....

2009-09-30 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0