Tröttast.com

Jag är trött!
Har jobbat bra många dar i sträck nu :/
Men vad gör man inte då?
Ska inte klaga men de börja kännas i tänkandet...

Fotbollen är slut nu.. mkt mkt skönt! få se när vi ska ha avslutning bara, den blev ju inte helgen som var..

Denna helg jobbar jag! Blir ensam hemma också för mamma och pappa ska åka till boden och hälsa på niklas över helgen! Bara me and winne @ home so not home alone ;)

Skulle igentligen ha inskolning i kovlands hemtjänst imorrn och på fredag, men ja fick de flyttat till nästa vecka.. Skönt, annars hade de blivit fjorton dagar i sträck man skulle ha jobbat.. De fungerar inte längre, börjar bli gammal :O höhö... Så jobb är man inte utan än iaf...

Måste hälsa på mina brorsöner känner jag.. dom va hos oss ikväll men jag va inte hemma :( saknar gopojkarna mina!

Nu ska ja hem och ta mig ett lååååångt och varmt baaad.. Sen blire film dirty dancing :D har sett den 10 ggr den här veckan.. fick låna den av jocke.. samt ghost... sååå bra! ghost har ja inte sett förut, jo en liten snutt när den gick på tv.. otroligt att man kunde ha missat en sån bra film så länge.. rip patrick swayze!!!

godernatt!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du mår bättre idag då ;D haha .Puss <3

2009-10-12 @ 13:19:34
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0